wel erg jammer he.. hoor van zoveel vrouwen dat ze dan teleurgesteld zijn in hun vriend, terwijl hij het helemaal niet zo bedoeld...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Mannen zijn er gewoon niet zoveel mee bezig.. Met dingen als van te voren plannen of hopen op een weekend samen. Die zien t wel.
Niet te druk over maken, zit in t aard van t beestje
Jij zit er blijkbaar mee. Reden genoeg om t erover te hebben. Give and take, jij én hij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:43 schreef Roze_Olifantje het volgende:
[..]
wel erg jammer he.. hoor van zoveel vrouwen dat ze dan teleurgesteld zijn in hun vriend, terwijl hij het helemaal niet zo bedoeld...
ben ik er teveel mee bezig dan?? (ik laat het niet aan hem zien om niet als een freak over te komen, en wil hem ook graag vrij laten maar kan er niks aan doen dat ik op iets meer hoop...)
Ik wil het ook niet zeggen tegen hem omdat hij opzich niets verkeerds doet.. we wonen eenmaal ver en als we bij elkaar zijn doet ie moeite voor me.. dat wel..maar af en toe een lief woordje he![]()
Ik heb ook een relatie gehad met zo'n jongen. Ik kan je zeggen, al zou je duidelijk zeggen dat hij best wat meer initiatief mag nemen, de kans dat hij het doet is erg klein.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Roze_Olifantje het volgende:
hoi
ik heb nu net 5 maanden een vriend. hij is echt een best introvert type en heeft graag tijd voor zichzelf, dat weet ik wel. ik ken hem...maar hoe zit dat met jullie relaties???? is het echt zo dat vrouwen teveel van hun mannetje verwachten en teveel willen.. ?? willen wij het sprookje van de prins op het witte paard en eisen we teveel???
ik woon sinds kort in maastricht en hij nog in tilburg en omdat we beide werken hebben we dus niet zoveel tijd voor elkaar. dan probeer ik mijn weekend voor hem vrij te houden, of soms een vrije dag te nemen door de week..
wat merk je dan.. ik maar hopen op een dag wat met hem doen, ja hoor maakt hij niet zoveel aanstalten om wat te doen.. na een tijdje denk ik dan wel dat alle initatief niet van mijn kant hoeft te komen.. ja hij neemt wel initiatief om dingen te doen, maar veel minder dan ik doe of zou willen.. net of ik liever bij hem ben dan hij bij mij!ik dacht dus dat onze relatie wel goed ging!! verder geen problemen,geen ruzie's, als we elkaar zien fijne sex
![]()
is dit het begin van het einde, (je hoort weleens dat mannen zo afdruipen in de hoop dat jij het uitmaakt)voelt ie mij hints niet aan (ik ben niet heel opdringerig ik zeg altijd dat ik het niet heel erg vind als hij een vrije middag van mij voorbij laat gaan zondre te vragen of ik iets met hem wil doen) of herkennen meer vrouwen dit??
hij belt me wel en smst me wel best een paar keer per week maar stelt daarin ook weinig iets voor en zegt ook niet dat hij mij wil zien.. of lief vind (je weet wel wat vrouwen af en toe willen horen)
groeten!![]()
hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Inderdaad erg jammer. En als vrouw ga je er gewoon teveel over nadenken, terwijl dan achteraf blijkt dat t niet nodig is. Maarja thats life
Tja, in onze relatie ben ik degene die vaker plannen alleen heeft die dingen samen weleens in de weg willen staan. In dat opzicht heb ik dus meer vrijheid nodig. Dat ga ik ook niet weken van tevoren aankondigen of aanvragen, dat hoort hij vanzelf wel. Aan de andere kant vind ik 't dan weer belangrijk om elkaar regelmatig even te bellen en als we samen zijn, geef ik meer om fysiek contact (ofwel, alles behalve seks waar aanraking bij komt kijken) dan hij. Ik vraag vaak om een knuffel, terwijl hij zegt "ga maar even op jezelf zitten". In dat opzicht heeft híj dus meer ruimte nodig. Maar aangezien we dat gewoon uitspreken (als in, nu even niet, of juist nú heb ik even behoefte aan je), is het nooit een probleem, zijn er nooit onduidelijkheden etc.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Roze_Olifantje het volgende:
hoi
ik heb nu net 5 maanden een vriend. hij is echt een best introvert type en heeft graag tijd voor zichzelf, dat weet ik wel. ik ken hem...maar hoe zit dat met jullie relaties???? is het echt zo dat vrouwen teveel van hun mannetje verwachten en teveel willen.. ?? willen wij het sprookje van de prins op het witte paard en eisen we teveel???
ik woon sinds kort in maastricht en hij nog in tilburg en omdat we beide werken hebben we dus niet zoveel tijd voor elkaar. dan probeer ik mijn weekend voor hem vrij te houden, of soms een vrije dag te nemen door de week..
Bespreek je dit soort zaken ook? Zég je dat je wil dat er meer initiatief van zijn kant komt? Daarnaast, besef ook gewoon dat hij er misschien al vanuit gaat dat jij het initiatief neemt, en dat als je 't niet doet je misschien geen zin hebt om af te spreken. Als er een patroon is waarbij jij degene bent die dit soort dingen altijd bedenkt of oppert, dan kan dat ook zomaar het geval zijn.quote:wat merk je dan.. ik maar hopen op een dag wat met hem doen, ja hoor maakt hij niet zoveel aanstalten om wat te doen.. na een tijdje denk ik dan wel dat alle initatief niet van mijn kant hoeft te komen.. ja hij neemt wel initiatief om dingen te doen, maar veel minder dan ik doe of zou willen.. net of ik liever bij hem ben dan hij bij mij!ik dacht dus dat onze relatie wel goed ging!! verder geen problemen,geen ruzie's, als we elkaar zien fijne sex
![]()
is dit het begin van het einde, (je hoort weleens dat mannen zo afdruipen in de hoop dat jij het uitmaakt)voelt ie mij hints niet aan (ik ben niet heel opdringerig ik zeg altijd dat ik het niet heel erg vind als hij een vrije middag van mij voorbij laat gaan zondre te vragen of ik iets met hem wil doen) of herkennen meer vrouwen dit??
hij belt me wel en smst me wel best een paar keer per week maar stelt daarin ook weinig iets voor en zegt ook niet dat hij mij wil zien.. of lief vind (je weet wel wat vrouwen af en toe willen horen)
groeten!![]()
Maar als ze vaak wel gelijk heeft, is de manier waarop zij het ziet dan toch vaak beter?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Integrity het volgende:
Het is soms heel moeilijk voor sommige mensen om geduld op te brengen in een relatie. Hap lucht nemen een ff een stilte in lassen hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Ik word soms ook niet goed van het gedram van mijn vriendin. Ik begrijp haar wel en ze heeft ook vaak wel gelijk, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat ik het anders zie als dat zij dat ziet en dat dat niet erg is.
Dan is 't niet vreemd dat hij dat gelooft. Maar je vindt het wel erg. Dus praten erover. Niemand kan gedachtenlezen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Roze_Olifantje het volgende:
ik zeg altijd dat ik het niet heel erg vind als hij een vrije middag van mij voorbij laat gaan zondre te vragen of ik iets met hem wil doen
Maar ik ben wel een lief kindquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
mannen
het zijn soms net kleine kinderen
en meer wil ik er niet over zeggen![]()
![]()
Pas je dit zelf toe in je leven?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als ze vaak wel gelijk heeft, is de manier waarop zij het ziet dan toch vaak beter?
Anyway, zoals al gezegd: je moet geen hints geven over wat je wilt en hem dan (niet hardop maar in jezelf) kwalijk nemen dat hij ze niet ziet/snapt. Zeg wat je wil, hoeft hij niet te raden en kan hij als hij dat weet iets veranderen...of niet als dit de manier is waarop hij jullie relatie wil invullen.
Dat probeer ik wel heel bewust, inderdaad. De keren dat het eens fout gaat, weet ik zelf ook dat ligt aan het feit dat ik niet duidelijk was maar hoopte dat hij een hint begreep. En dat werkt niet en is oneerlijk.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef Synthesist het volgende:
Mannen onder elkaar hoeven niet zoveel te praten over zaken als gevoelens, en of een andere man hem nou wel of niet aardig vindt. Mannen roddelen dan ook veel minder, en zaken als kleding en cosmetica vinden ze nou ook niet echt interessant (metroseksuelen uitgezonderd) Techniek daarintegen (auto's, computers) en zaken waarbij veel competitie in het spel is (sport, en uiteraard weer auto's) zijn belangrijk.
Tja, hoewel ik vind dat de TS fout zit met d'r hints, vind ik aan de andere kant ook dat mannen, áls hun vriendin een keer duidelijk is, dan ook maar de moeite moeten nemen om te gaan zitten en over iets dergelijks te praten. Daarmee bedoel ik niet dat je wekelijks een functioneringsgesprek moet voeren, verre van. Maar gesprekken afwimpelen of afdoen als "gezeur" maakt dat vrouwen nou ook niet echt zín hebben om duidelijk te zijn, en dus juist hints gaan geven.quote:En dan heb je meteen het antwoord op je vraag. Een man met een vriendin/vrouw die hij heeft veroverd gaat er vanuit dat het wel goed zit. Communiceren of de relatie zelf is niet nodig, want er is toch geen ruzie?
En mannen doen niet aan hints, je moet het letterlijk zeggen anders komt het niet aan, of wordt het niet belangrijk gevonden.
Dat hij niet zegt dat hij je lief vindt of van je houdt begrijp ik ook niet. Ik zou er maar niets achter zoeken.
Nou ben blij dat je het zegt. Mijn vriendin gooit het erg makkelijk op "ik ben een vrouw en die doen dat".quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel heel bewust, inderdaad. De keren dat het eens fout gaat, weet ik zelf ook dat ligt aan het feit dat ik niet duidelijk was maar hoopte dat hij een hint begreep. En dat werkt niet en is oneerlijk.
Ach, dat deed ik 10 jaar geleden ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou ben blij dat je het zegt. Mijn vriendin gooit het erg makkelijk op "ik ben een vrouw en die doen dat".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |